Oprava zatuhlé regulace

Důsledkem nefunkční regulace turbodmychadla je nejčastěji spadávání chodu motoru do nouzového režimu, tj. stav, kdy motor pracuje jen asi na 30% svého maximálního výkonu. Nejčastěji se tak stane při akcelereci na vyšší rychlostní stupně. Po opětovném nastartování má motor do kritického momentu svůj původní výkon.


Takto poškozené turbo není většinou nutné měnit za nové, nabízíme opravu turba v našem servisu včetně demontáže z vašeho vozu za zlomkovou cenu nového. Například na Škodu Octavia TDI za 3000 + DPH Kč včetně demontáže a montáže na motor a nových těsnění! A to vše "na počkání"

Tento problém doporučejeme ihned řešit, protože při zatuhnutých rozváděcích lopatkách dochází k nadměrnému přetáčení rotoru turbodmychadla - a tím k rychlému opotřebení zejména axiálních ložisek rotoru.

Termín opravy lze domluvit nejlépe telefonicky na +420728763770